AKTYWNIE W DŁUGI WEEKEND

To był bardzo przyjemny i aktywny długi weekend. Ale nie zabrakło też chwili relaksu i pokus. Skusiłam się na deser lodowy. Długo wytrzymałam bez słodkości ale tym razem sobie zaszalałam. Raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić. Tym bardziej, że po zjedzeniu deseru pojechaliśmy rowerami z dolnego Karpacza na Górny i do Świątyni Wang. Jazda w górach jest bardzo wyczerpująca :) Chwilami miałam dość, ale nie poddałam się i przezwyciężyłam chwile słabości. 

 
     
                          


                          

                                         
                    

                                         
                    

                                       
                                   

                                        
                    











Komentarze

  1. Deser apetyczny, a miejsce cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammm, chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie pysznosci widze :) zabieram te duzą porcje lodow i wroce jak bedzie pusty pucharek :) zeby go oddac oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takiej ilości spalonych kalorii to by był grzech nie zaszaleć ze słodkościami:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Jak ja marzę, żeby mieć rower.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia ! uwielbiam jeździć na rowerze i zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty