ANALIZA SKŁADU CIAŁA


Jakiś czas temu zdecydowałam się zrobić analizę składu ciała. Zapisałam się także na kurs zdrowego odżywiania. Kurs trwał 12 tygodni. Na taki kurs chodzą zazwyczaj osoby, które chcą schudnąć. Ja się zapisałam mimo, że jestem szczupła i nie potrzebuję diety redukcyjnej. Chciałam nauczyć się zasad zdrowego odżywiania.


Pewną wiedzę już miałam, ale była to czysta teoria, kurs pozwolił mi zastosować wiedzę w praktyce. Codziennie wypełniałam dzienniczek, zapisywałam dokładnie co jem, ile piję wody. Dzienniczek ten był sprawdzany i ewentualnie modyfikowany, jeśli nieprawidłowo połączyłam jakieś produkty, zrobiłam za dużą przerwę między posiłkami. Analiza wykonywana była co 2 tygodnie. Kurs pokazał mi jak zaczynać każdy dzień, aby czuć się dobrze, mieć mnóstwo energii, jak jeść i ile jeść, aby nie tyć, jak podkręcić metabolizm. Główny nacisk kładł na picie odpowiedniej ilości wody w ciągu dnia. Początkowo byłam negatywnie nastawiona to tego typu kursów, ale nie żałuję, że zdecydowałam się wziąć w nim udział. Polecam każdemu, kto chcę rozpocząć przygodę ze zdrowym stylem życia :)



Jeśli chodzi o moje nawyki żywieniowe, to wiele się zmieniło przez ostatnie pół roku. Jem zdrowo, ale nie zrezygnowałam do końca z małych przyjemności. Od czasu do czasu pozwolę sobie na małą słodycz, czasem zjem coś mniej zdrowego. Nie można popadać w skrajności. Wszystko z umiarem jest dla ludzi. 
A dziś na obiad zrobiłam naleśniki z mąki pełnoziarnistej. Jeden z bananem i czekoladą, drugi z kiwi. 
Całkiem dobrze to smakowało. 














Komentarze

  1. muszę spróbować- naleśniki z kiwi, jeszcze nigdy nie jadłam :D podziel się przepisami, chętnie popróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się Twój blog i dzięki za odwiedziny u mnie! :)
    Obserwuję oczywiście :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze też chętnie bym się zgłosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog będę czasem zaglądać. Naleśniki wyglądają wspaniale mniam, mniam.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciala uczestniczyć w takim kursie i dokonac takich pomiarów :D
    Gratuluje wynikow:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty