PRZYGOTOWANIA DO LATA

Przygotowania do lata idą pełną parą. Jakiś czas temu kupiłam sobie nowy strój kąpielowy (New Yorker, 90 zł) Przymierzyłam chyba wszystkie, które były dostępne w galeriach, ale tylko jeden leżał na mnie idealnie. Nie chciałam ostrego neonowego różu, ale gdy tylko go przymierzyłam, zakochałam się w nim. Leży idealnie, nie spada, nie unosi się, nigdzie nie odstaje. Takiego bikini szukałam. Nie ma nic gorszego jak kontrolowanie swojego stroju podczas pływania, spadnie, czy nie spadnie, podniesie się do góry, a może lepiej go trzymać cały czas :) Jedyną wadą jest to, że nie ma odpinanych ramiączek. Jednak problem łatwo idzie rozwiązać, ponieważ nawet gry schowam ramiączka w miseczki, bikini nadal zostaje na swoim miejscu i można śmiało chodzić po plaży bez obaw, że zgubimy nasz kostium :)











Komentarze

  1. ...czyli ideał, ma same plusy! W dodatku jest w cudnym, malinowym kolorze - na pewno będzie pięknie podkreślał letnią opaleniznę :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jaki przesliczny ten strój :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty