sobota, 26 lipca 2014

NA SPORTOWO / 4F


Największą frajdę mam z zakupów sportowych. Nie kupuję sukienek, szpilek (te co mam mi starczą, choć pewnie wiele z Was powie, że kobieta nigdy nie ma za dużo ciuchów) Jeśli mogę kupić nowy top, spodenki do biegania czy kask rowerowy, jestem mega szczęśliwa ;) 


Od ok roku 4F to mój ulubiony sklep sportowy, ale dopiero teraz zdecydowałam się na zakupy. Co prawda kupiłam top w lokalnym sklepie w moim mieście, ale już na sam znaczek 4F dostaje gęsiej skórki. Ze strony natomiast zamówiłam sobie legginsy do biegania, spodenki na rower i koszulkę na rower. Czekam właśnie za przesyłką ;)









12 komentarzy:

  1. Niesłyszałam o tym sklepie, ale bluzka boska :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka. musiałabym sobie taką kupić.
    http://jesykabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam od wieeelu lat plecak z tej firmy 4F i jest świetnej jakości. Top wygląda na fajny i na pewno wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć , że odkąd biegam inne sklepy dla mnie nie istnieją.
    Kiedyś nie pomyślałabym , że zamiast eleganckiej sukienki czy szpilek wole zainwestować w sportowe rzeczy :D Mam obsesję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię zakupy wszelkiego rodzaju, więc i sportowe od czasu do czasu nie zaszkodzą :) bluzka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niedawno w 4F kupiłam sobie bluzę i jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz nieziemską figurkę! <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też ostatnio bardzo cieszą takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam znajomego który pracuje w tym sklepie :) mają fajny i szeroki asortyment jeśli chodzi o sportowe rzeczy i w sumie na każdą kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne szorty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)