WYGODA I ELEGANCJA

Tak jak planowałam, postanowiłam odświeżyć swoją szafę :) Udało mi się kupić dwie tiulowe bluzeczki w pobliskim sklepiku oraz dwa topy w Galerii Malta. 
   



                                                                                                                                                                                                            







W Rossmannie kupiłam brylantynę do włosów firmy Joanna oraz suchy szampon Syoss. Z brylantyny jak na razie nie jestem zadowolona, spróbuję jeszcze poeksperymentować i za jakiś czas dodam opinię. Suchy szampon mogę polecić! Użyłam jak na razie 2 razy w celu próby i jestem zadowolona. Odświeża włosy u nasady i na kilka godzin mamy spokój. Jedyny minus jest taki, że włosy po takim szamponie są matowe, ale nie ma co narzekać, bo przecież nie używamy tego na co dzień tylko w sytuacjach kryzysowych, kiedy umycie włosów nie jest możliwe. 







Komentarze

  1. Ostatnio tez testowalam ten szampon ;) mysle, ze moze byc ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta druga tunika jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwie bluzeczki sa extra ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ten fason i kolor :( szukam rozkloszowanej i czarna lub biała :) ewentualnie jakiś ładny pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam sobie klapki firmy Ecco, a teraz upatrzyłam sobie płaszczyk Armaniego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kupię sobie ten suchy szampon, może mi się kiedyś przydać ;)
    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty