niedziela, 19 października 2014

PAŹDZIERNIKOWY TORUŃ



















19 komentarzy:

  1. wchodząc na twojego bloga zawsze wiem, że będą piękne zdjęcia. Jak Ty to robisz?

    zapraszam na http://mademood.blogspot.com/
    zaczynam od nowa z nową nazwą i weyglądem

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jakie ładne zdjęcia, pogoda dopisała :)
    pozdrawiam :*
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Toruń. Niestety jeszcze nie miałam okazji odwiedzić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się blog :) zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się zgrały te kokardki. W Toruniu jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe miejsce musze kiedyś je na własne oczy zobaczyć
    śliczne baleriny

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) dla całej rodziny przywiozłam klasyczne serca w lukrze ;)

      Usuń
  10. Widzę, że piękne miasto :) Nigdy tam nie byłam, ale czas to chyba nadrobić :) Ważne, że Twój wyjazd był udany! Są tam jakieś typowe charakterystyczne miejsca?
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała starówka i okoliczne uliczki są bardzo charakterystyczne i urocze, pozostałości Zamku robią też niesamowite wrażenie. Polecam odwiedzić Toruń, bo na prawdę warto. :)

      Usuń
  11. Toruń to piękne miasto :) Świetny blog :3 Pozdrawiam i życzę miłego blogowania :D

    Halloweenismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix zdjęć! Naprawdę mi się podoba :)
    Dziękuję Kochana za komentarz;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek:))
    +piękne zdjęcia miasta...<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. super :) jeszcze nie byłam w Toruniu, ale podobno jest ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)