sobota, 29 listopada 2014

INSTA MIX



Instagram to jedna z moich ulubionych aplikacji. Kwadratowe, słabej jakości zdjęcia zawładnęły światem :) To sposób na łatwą i zawsze udaną fotografię.



Praktycznie każde zdjęcie wygląda fajnie, zwłaszcza gdy przerobimy je w dostępnych filtrach. Ja się w to wkręciłam na maxa :)
Poniżej Insta Mix z listopada. 
Mój Insta - klik





















Mój konkurs:
http://ven-lifestyle.blogspot.com/2014/11/rozdanie-wygraj-etui-do-telefonu-na.html

zgłoszenia go 3 grudnia 2014 





38 komentarzy:

  1. też uwielbiam tą aplikację
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam instamixy, a w Twoim wykonaniu już szczególnie :) Dołączam do obserwowanych jako szczęśliwa 121 i serdecznie zapraszam do mnie :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia to nieodłączny element życia. Właściwie patrząc na zdjęcia z mojego telefonu jestem w stanie powiedzieć co w wybranym dniu miałam na sobie, co jadłam z kim się spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam Instagrama! Na początku nie wiedziałam o co w nim chodzi, a teraz mam na jego punkcie bzika :))

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne inspirki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/faux-fur-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka jesteś chudziutka! :) I piękne zdjęcia, szczególnie te jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagram najlepszy :),świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey Cute Girl!
    I really like your Blog. Would you like to support each other and follow via GFC?
    It would be so nice. But only if you like my Blog too.

    Greetings Sophia xx

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się wkręciłam w Insta i to bardzo :) Ale jeśli chodzi o słabej jakości zdjęcia, to mam wrażenie, że to się zmieniło, bo co raz więcej widzę super jakości zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kwadratowe, słabej jakości zdjęcia zawładnęły światem " = kwintesencja Instagrama :) he, he:) Ale Twóje ładne:) Może poza tymi gryzoniami - mam fobię i prawie mi przed chwilą laptop z kolan spadł ze strachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "facet z grobu obok" jest rewelacyjną książką!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ista-foto rządzi :D zwierzaczki cudowne i Ty również :) obserwuję i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj idzie się w to wkręcić :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny mix:) cudne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super fotki-też się wkręciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :))
    Obserwuje i jeśli Ci się mój blog spodoba możesz też zaobserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie mnie zastanawia zawsze, że takie zdjęcia instagramowe się podobają a robione lustrzanką, czasami na prawdę dobre nie znajdują swych zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Instagram jest najlepszy :) Ładny brzuch widać ,że jesteś w formie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie mixy!!!! Ależ masz cudna figurkę! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz sznaucerka <3 Moja własnie przyszła się przytulić ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia :) Świetny mix ^^
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne szczurki, też jestem szczęśliwym posiadaczem. :D

    Obserwuję i czekam na kolejne posty! :)
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny mix z instagrama:) chomiczki są przesłodkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również bardzo często korzystam z Instagrama :-) piękny brzusio!

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczne te twoje zdjęcia i przyjemnie się je oglada!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka figura! Zazdroszczę takiego brzuszka!

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia! jaki ładny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny mix zdjęciowy:)),a Ty śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. super mixy :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne masz zwierzaczki! :))
    Świetny mix!

    OdpowiedzUsuń
  31. Co za brzuch! ściurosławy <3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)