KALOSZE Z KOKARDĄ



Za oknem prawdziwa jesień, szaro, buro, ciągle pada. Tak sobie pomyślałam o kaloszach, czy sprawdzą się w taką pogodę. Wybrałam model wysoki, nie chciałam tych krótkich za kostkę. O dziwo, gumowe buty są nawet wygodne.



Wyszłam na spacer z psem, niedługi, ok 20 minut, szło się bardzo dobrze, nic nie uwierało, nie cisnęło, ale co zauważyłam? Nogi zaczęły mi lekko marznąć. Niestety większość kaloszy jest nieocieplanych :(  Dziś było 6 stopni, więc już wiem, że na taką chłodną jesień nie za bardzo się nadają. Chyba, że na krótkie wyjścia. Na wiosnę jednak będą jak znalazł ;) Podsumowując - z butów jestem bardzo zadowolona, są śliczne a te kokardki tylko dodają im uroku. A Wy chodzicie w kaloszach? Jakie są Wasze opinie? 







Komentarze

  1. świetne są a ta kokardka tylko dodaje im uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ! też bym chciała takie wysokie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się:)

    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to prawda, nóżki marzną w kaloszkach :)
    Zdecydowanie wolę wyższe wersje od tych za kostkę :)
    Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gruba skarpeta i po problemie :)
    Są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ;) W takich kaloszach plucha to przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są te kaloszki, a kokardki dodają uroku. Też mam kalosze, ale takie niższe, wbrew pozorom są bardzo wygodne, ale faktycznie niezbyt ciepłe :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kaloszami i dopiero w tym sezonie zaczęłam się do nich przekonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są urocze ! Wyglądają tak dziewczęco ! :-)
    Ciekawy blog, będę wpadać częściej !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kaloszki.. uwielbiam wgl takie rzeczy z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łądne, kokardki śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. www.meyonn.blogspot.com zapraszam, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są :) chętnie bym się w takie zaopatrzyła... gdzie kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam w zwykłym sklepie z tanimi butami, ale u Internecie też je chyba widziałam jakiś czas temu :)

      Usuń
  14. mam takie same kalosze i też jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeurocze kalosze! z chęcią bym takie kupila:)

    obserwuję i zapraszam również w wolnej chwili do mnie:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty