METAMORFOZA SZAFY


Ponad rok planowałam malowanie szafy w korytarzu. Szafa jest stara, zniszczona i niezbyt urokliwa. To pozostałość po poprzedniej właścicielce mieszkania.


Nie raz chciałam ją wyrzucić i kupić nową, ale wtedy musiałabym także wyrzucić stare ciemnozielone płytki z podłogi, które do nowego stylu mebli nie pasują. Oczywiście koszty strasznie by urosły a my nie planujemy mieszkać tu długo i zbytnio inwestować w to mieszkanie.
Malowanie szafy kosztowało mnie 2 puszki farby, 2 wałki, pędzel, folia ochronna i trochę mojego czasu - dwa dni pracy i niecałe 100 zł na potrzebne materiały. Jaki efekt? Mały, wąski i ciemny korytarz stał się dużo jaśniejszy, bardziej przestronny i czuję się w nim teraz o wiele lepiej. Jeszcze tylko malowanie ścian i na tym zakończę przygodę z korytarzem ;)





















Komentarze

  1. Wow, o wiele lepiej wygląda :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ją zmieniłaś ! o wiele lepiej, teraz wygląda stylowo :)))
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt zdecydowanie duuuużo lepszy! Stara szafa była taka babcina ;) I klimat w okół niej również, a teraz bardziej na czasie i dużo jaśniej. Podoba mi się :) I torebki we właściwym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nowe życie <3 od razu lepiej się prezentuje i korytarz wygląda na odświeżony !
    rewelacyjnie :)

    xoxo

    http://stylzyciakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mogę ! genialnie wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. dałaś jej drugie życie :) wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm podobami sie ta transformacja!! super
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa tej metamorfozy. Nie spodziewałam się takiego finiszu! Wygląda genialnie! Jak nie ta szafa :)

    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda jak zupełnie inny mebel! Rewelacja, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza zaskakująca, świetny pomysł i efekt jak najbardziej super!!!
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, efekt świetny!!! planuję coś takiego zrobić z koszykami wiklinowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak niewiele, a tak wiele zmieniło :)
    Bardzo fajnie wygląda - czysta, ładna. Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak nowa :) wiele nie potrzeba aby totalnie zmienic wyglad :)

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/szukasz-plaszczyka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło przepięknie! Całkiem inne światło w pokoju :)

    http://thecaverave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie :) świetny pomysł wg mnie warto właśnie czasami coś odnowić, będzie miało duszę:)
    u nas też kilka rzeczy dostało drugie życie :) odnowiliśmy drzwi, które z pożółkłych staroci wyglądają jak drogie drzwi z jakiegoś luksusowego drewna :)
    niedługo wrzucę fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No prosze jaka wspaniala metramorfoza, uwielbiam takie szczebelkowe szafy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam białe meble. teraz bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt końcowy zachwyca! świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealnie wyglada !
    co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie to wyglada :D <3
    zapraszam na mojego bloga!
    może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  22. ojoj, zazdroszczę wyszło super :-) marzy mi się taka szafa

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie mogę się napatrzeć na efekt! Nawet mojemu chłopakowi pokazałam jak to świetnie zrobiłaś!
    Efekt jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko wyszło naprawdę super!! :O

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna renowacja szafy! Nie spodziewałam się takiego efektu :) wygląda jak nowy nabytek! Uzywałas jakiejs konkretnej farby do mebli?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna metamorfoza. Swoją drogą madel z amerykańskich horrorow :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby tylko zmiana koloru... ale jaki efekt! Genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem serio pod wrażeniem i gratuluję pomysłu i determinacji oraz...talentu? Ja pewnie bym zaraz gdzieś położyła za dużo farby, gdzieś za mało, gdzieś krzywo i by było jeszcze gorzej. A tak to korytarz wygląda tak jakby ta szafa od początku była przeznaczona dla niego. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  29. choć lubię drewno to wygląda to świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty