niedziela, 28 grudnia 2014

JUŻ PO ŚWIĘTACH




Święta szybko minęły, ale udało mi się odpocząć, zrelaksować. Wyciszyłam się po całym roku życia w biegu i stresie. To dobry czas na podsumowania tak więc podsumowując - ten rok był wyjątkowo stresujący. Wpadłam w wir pracy, robiłam wszystko w pośpiechu i napięciu. Zmęczyło mnie to bardzo. Nie miałam czasu dla siebie, a przynajmniej nie tyle ile chciałam mieć. 



Na szczęście szybko się opamiętałam i zwolniłam trochę. Nowy Rok zacznę na spokojnie. To jedno z moich postanowień. Przez ten pośpiech zapomniałam też o swoich zdrowych nawykach, na które pracowałam dość długo. W sierpniu ostatni raz biegałam. Rower także poszedł szybko w odstawkę. Przestałam jeść zdrowo. Zapomniałam o piciu wody. Stawałam się coraz bardziej senna, zmęczona, brakowało mi witamin i energii. Wszystkiemu winny jest ten paskudny stres. Na szczęście jestem silna i poradziłam sobie z tym dość szybko. Na początku grudnia zrobiłam siebie plan pracy, tak by ją usprawnić. Przede wszystkim systematyczność, nieodkładanie nic na później. Kupiłam kalendarz w którym codzienne będę zapisywać listę zadań, tak by o niczym nie zapomnieć i wykonać wszystko w terminie. Dobra organizacja to połowa sukcesu. :) Na dziś dosyć zrzędzenia :) zostawiam Was ze zdjęciami z okresu świątecznego.
                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

                   

Jeżeli chcecie być na bieżąco ze wszystkimi zdjęciami, zapraszam na mój Instagram

 klik



29 komentarzy:

  1. Ale boski kubek ! gdzie go upolowałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczki mają genialny kształt! :) Widzę piękne błogie lenistwo... Sielanka ;D
    U mnie na blogu lada dzień też post inspirowany świętami, ale do powrotu do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! <3 Ja tak samo zostałam pożarta przez stres i zaniedbałam ćwiczenia... ale mam nadzieję, że zmotywuję się!:) Powodzenia :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała oprawa świąt :) Aż chciało by się żeby ten okres trwał w nieskończoność
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this Pictures :) I love poland so much, i was born there but i live in Germany. If you like, feel free to check out my Fashionblog

    xoxo
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowite ciasteczka i cudowny ten kubek!

    OdpowiedzUsuń
  7. super klimat zdjęć :) i śliczne filiżanki :) pozdrawiam :)
    http://paulyenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki, kawusia i artykuł o Chodakowskiej? Musiało to być miłe popołudnie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne dekoracje:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. to teraz udanego Sylwestra życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze dekoracje,, zestaw kubki i czajniczek super :))
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny miks zdjęć ! :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swieta szybko przychodza i szybo odchodza

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)