M. HOUSE - POSZEWKI DEKORACYJNE - POMYSŁ NA PREZENT


Święta coraz bliżej. Powoli czuć przedświąteczną gorączkę. Ja też czuję mały niepokój, ponieważ nie mam jeszcze prezentów dla najbliższych! Nie lubię odkładać takich spraw na sam koniec, wolę ze spokojem wybierać świąteczne podarunki, ale czas tak szybko ucieka... Na dodatek mam problem co komu kupić. Moja "chciejlista" natomiast jest bardzo długa. Codziennie wypatruję mnóstwo rzeczy, które bardzo mi się podobają.





Gdybym mogła, zamówiłabym te wszystkie cudeńka. Na pierwszym miejscu listy są cudne poszewki na poduszki, które wypatrzyłam już jakiś czas temu tutaj Idealnie pasowałyby jako ozdoba na mój szary narożnik. Jestem w trakcie małego remontu, zmieniam kolorystykę pokoju z fioletu na biel, dlatego szukam nowych dodatków w bieli i czerni. Codziennie przeglądam mnóstwo inspiracji, ale te podusie podobają mi się najbardziej. Gdyby tak pod choinką znaleźć chociaż 3 sztuki... byłoby cudownie. :) A na jakim etapie są Wasze przygotowywania do Świąt? Prezenty kupione? Może mój post będzie dla Was inspiracją lub pomysłem na prezent dla najbliższych.  Miłego popołudnia :)
















źródło: www.m-house.pl



Post nie jest sponsorowany.







Komentarze

  1. Piękne podusie :) Uwielbiam takie jasieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te poszewki i rzeczywiście idealnie nadają się na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne super ozdabiaja wnetrza!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarno białe połączenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre zbyt minimalistyczne- nie w moim guście, ale gdyby te choinki były zielone to na pewno bym taką chciała :D
    Ja prezentów mam już 3/4, nie mogę się doczekać już pakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super post :)
    co powiesz na wspolna obesrwace ? nadinnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne, wszytskie mi sie podobaja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a\le piekne poszewki, chetnie takie bym u mnie zobaczyła^^
    zapraszam do sibie, możen wzajemna obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jakie super inspiracje. My mamy szaro-czarny salon, ale białych poduszek bym nie zaryzykowała ze względu na juniora.
    Co do prezentów - prawie wszystkie już kupione. Pozostał mi jeszcze prezent dla siostry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się propozycje, przygarnęłabym te poduszki ;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czarno - białą stylizację. Poszewki mega eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czarno-białe dekoracje w pokoju, te poduszki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog odwiedzam bardzo chętnie i regularnie, przez to też nominuję Cię do Liebster Blog Award :) http://zarjaa87.blogspot.com/2014/12/nominacja-do-liebster-blog-award.html .Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialne poduszki! Szczerze powiedziawszy, nie widziałam jeszcze podobnych. Najbardziej podoba mi się ta z rowerkiem- cudna! ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne poduszki, chyba czas na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszewka z rowerem wyjątkowo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł. Lubię minimalistyczne wzory!
    Zapraszam na bloga i do brania udziału w przedświątecznym rozdawaniu prezentów ;)
    www.lavenderinmydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful blog! :)

    I would like to invite you to my blog as well! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do udziału w zabawie dla "młodych" blogów. Nominuję i pozdrawiam : )
    http://paullissima.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taki minimalistyczny styl. Oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie foiietreves.blogstpot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  21. w choinki najbardziej mi się podoba ale to pewnie magia świąt która już mnie dopadła :d

    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne te poszewki, wow! Świetnie to wygląda, w sumie mogłabym i u siebie nieco odświeżyć takimi akcentami... Ja część prezentów już kupiłam, ale zostało mi kilka. Tyyle roboty z tymi świętami, ale jaka frajda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem nadal w trakcie kupowania prezentów dla bliskich , a święta tuż tuż i czasu niestety coraz mniej :)
    Poszewki są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie poszewki. Uwielbiam i sama staram się często u siebie zmieniać. Rzeczywiście dobry pomysł na prezent :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ozdoby<3 Uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne! uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty