sobota, 6 grudnia 2014

SECONDHAND'OWE PODSUMOWANIE LISTOPADA



Chciałam żeby ten post pojawił się kilka dni temu, ale jestem taka zabiegana, że nie dałam rady ;) W listopadzie odwiedziłam swój ulubiony Second Hand. Kiedyś odwiedzałam go regularnie i od zakupów w nim byłam uzależniona. Niestety moja szafa nie chce się powiększyć, dlatego ograniczyłam polowanie na ciuszki do minimum.



Powrót do Sh był jednak strzałem w dziesiątkę. Wydałam 150 zł na rzeczy warte prawie 600 zł. Oczywiście wszystko jak nowe. Same perełki! A Wy odwiedzacie Sh? 













42 komentarze:

  1. Prześliczne rzeczy! Aż trudno uwierzyć, że to z SH :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i strasznie podobają mi się koszule z kołnierzykami :) Ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula pudrowa za 8 zł a ta druga chyba 11 zł :)

      Usuń
  3. Ja w SH nigdy nic nie mogę znaleźć i zawsze się dziwie jak dziewczyny wynajdują takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie perełki z second handów? Ale Ty masz oko!
    No i jaka figura, w tej sukience wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie mam szczęścia do sh :< zazdroszczę Ci!
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie, http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne perełki wynalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, masz u siebie taki dobry SH, czy mas ztaki dar wyszukiwania zarąbistych ubrań :)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne łupy :) Mnie się nigdy nie udaje niczego ciekawego znaleźć, ale niestety też nie zawsze mam czas dokładnie "pobuszować", haha :D
    http://juliasmolnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne nóżki. Kilka naprawdę fajnych rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rzadk ostatni dwiedzam sh, ale ze wzgledu na brak czasu. Chętnie niedlugo pobuszuje - w rpzerwie siwatecznej! Ah, jaka sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Mikołajki dostałam taką samą sukienkę od chłopaka tylko, że czarną :) Kupiona była w New Yorker :D

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę dobre zakupy, pierwsza sukienka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka!
    http://korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ciuszki. Ja odwiedzam, ale jeszcze nic aż tak pięknego, nie wpadło w moje ręce :)

    Zapraszam serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak ostatnio byłam to nic nie znalazłam ale teraz jutro idę do mojego ulubionego więc pewnie coś kupię bo jest wszystko po 1 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka super :) Ja nie odwiedzam sh, bo u mnie w mieście nie ma takich, które byłyby godne uwagi. Kiedyś chodziłam i raczej nie udawało mi się tam znaleźć nic fajnego, więc przestałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna sukienka, wygladasz pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna ta Twoja sukieneczka,ale widzę,że nie tylko mi się spodobała!:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna sukienka :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna kiecka! W sumie to rzadko odwiedzam sh, bo nie ma tu takiego z tzw. perełkami. :(
    Obserwujemy? foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co widzę, to świetne rzeczy upolowałaś... Ja byłam ostatnio kilka razy i nic ;/ Nie mam swoich ulubionych second-handów... Może trafiłam po prostu na niegodne uwagi....
    Ahh te Twoje rzeczy to cudeńka :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ciuchy, biała sukienka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za to własnie uwielbiam sh! Takie cudowne perełki można znaleźć! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. The withe dress is beautifull!

    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi Cię poinformować. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu:
    http://blondhairdoll.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka z pierwszego zdjecia jest piękna <3
    Ja mam u siebie fajny second-hand, w którym jakiś czas temu kupiłam przepiękną spódnicę za całe 12 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post!!
    wanna follow each other on instagram & bloglovin?
    i followed u please follow me back here >

    http://twinladybug.blogspot.com/
    love & hugs from Melbourne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♥
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going!
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam sh!Twoja sukienka jest cudowna ^^.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko świetne, a w szczególności ta sukieneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka jest przeurocza dokladnie taka jakie lubie po za tym masz sliczna figure :)

    http://malutkapaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie, że nas odwiedziłaś :) właśnie przejrzałam Twojego bloga i mnie zainteresował :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ubrania, ja niestety nie mam cierpliwości do sh

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak, ja z chęcią odwiedzam ciucholandy :) Piękna ta sukienka! No i ta figura ! :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)