ŚWIĄTECZNE DEKORACJE



Kilka dni temu wybrałam się na małe przedświąteczne zakupy. Oprócz prezentów dla najbliższych kupiłam sobie kilka drobiazgów, które wykorzystałam do stworzenia świątecznych dekoracji. 



Święta coraz bliżej i już najwyższy czas zacząć tworzyć magiczną i przyjemną atmosferę w domu. Oczywiście stawiam na minimalizm i moją ukochaną biel. Pomysł na tegoroczne dekoracje był prosty, ale efekt końcowy cieszy moje oko. 



wersja z niskimi i grubymi świecami





wersja z długimi i cienkimi świecami






Komentarze

  1. Lovely post! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram!
    Do it and let me know! xx

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie to wygląda, uwielbiam dekoracje w jasnych barwach. Pomysł z kieliszkiem od wina (o ile w języku polskim tak to się nazywa) jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z mniejszymi mi się podoba bardziej:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, pięknie dobrałaś te rzeczy razem! piękna świąteczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te białe świeczki i perelki coś cudnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne! też mam takie choinki;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są obie kompozycje! Prosto, stonowanie, a za to jaki efekt ;)

    Podoba mi się bardzo, bo sama jestem zakochana w bieli już dłuższy czas i wykorzystuje ją u siebie gdzie tylko mogę :)

    Pozdrawiam i gratuluję godnego podziwu wykonu :)

    www.miladysandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dekoracje. :D Wersja pierwsza zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dekoracja, niby prosta a jaka efektywna

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracja bardzo przypadła nam do gustu ,taka śnieżna ,zimowa :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham świeczki i kocham dekorowanie na święta pokoju <3

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, po prostu piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentuje ta dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wersje stroika przepiękne i takie mroźne :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zrobiłam spore zakupy w Biedronce, bo tam takie świąteczne ozdoby były za grosze...a są idealnym tłem do fot na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka. :) Ciekawy blog, może obs za obs ? :) Jeśli tak to napisz u nas na blogu , a my na pewno się odwdzięczymy. :) http://fashion-beautynails.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kompozycje mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny efekt:) mi bardziej przypadło do gustu z grubymi świecami:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful blog! Woow, I like your post! Amazing!
    Please follow me http://placeforlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne;) Masz gust ;) Moze obs za obs ?:)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ Wpadaj ;)
    WESOLUTKICH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
  22. dekoracje bardzo w moim guscie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jejku, jak to pięknie wygląda! Gdzie wynalazłaś takie świetne choinki? Mnie bardziej urzekła wersja z niskimi świecami :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę Ci powiedzieć, że śliczne te dekoracje :)
    Zapraszamy do nas http://doublestylee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty