sobota, 3 stycznia 2015

INTIMISSIMI - MY LOVE


Zaczął się Nowy Rok 2015 a wraz z nim:

Nowe dni
Nowi ludzie
Nowe zdarzenia 
Nowe pragnienia
Nowe szanse
Nowe nadzieje
NOWA JA 

Tylko od nas zależy jak ten rok przeżyjemy i jakie będziemy mieć wspomnienia. Ja mam plan na ten rok - BYĆ SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM !  :)

A poniżej przedstawiam Wam jeden z gwiazdkowych prezentów.



Jest to komplet bielizny Intimissimi godny polecenia. Bardzo wygodny, mocny i starannie wykonany. To zdecydowanie najlepsza bielizna jaką do tej pory miałam. Jestem bardzo zadowolona też z zapachu Intimissimi Romantica. Zapach przyjemny, uwodzicielski, utrzymuje się bardzo długo na skórze. Zapraszam do oglądania zdjęć. 



















26 komentarzy:

  1. ja właśnie wczoraj dostałam perfumy Intimissimi, ale Sensuale, świetne są :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta bielizna - musisz się w niej czuć mega-sexy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaduję, że perfumy są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten zestaw! A o perfumach... powiem ze nie wiedziałam że oni mają je także ;)
    Musze się tam wybrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie to wszystko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy mają piękny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och chciałabym taką bieliznę dostać! A najbardziej chciałabym żeby jakaś Pani wzięła mnie w obroty i powiedziała profesjonalnie jaki mam rozmiar biustonosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bielizny niesamowity! Znam tą markę :) Ciekawa jestem zapachu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że Intimissimi posiada perfumy w sprzedaży... A bielizna super, też mam kilka rzeczy od nich i jestem strasznie zadowolona :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :) Cieszę się, że jesteś jedną z tych lasek, które nie wstydzą się "pokazywać" bielizny, kiedy jest naprawdę godna uwagi i śliczna. Nie rozumiem niektórych blogerek i vlogerek pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zmysłowa bielizna ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj wybieram esotiq, ale widzę że mają o wiele lepszą bieliznę niż w esotiq właśnie (chociaż raz jak weszłam to pani mnie wyprowadziła z równowagi kiedy pytam się jej czy jest mój rozmiar a ona na to 'ale niech pani sobie 70A przymierzy, myślałam że padnę ze śmiechu).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Fantastyczna bielizna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczny ten komplet bielizny! *o*
    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda bardzo efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bielizna, bardzo mi się podobają kolekcje tej firmy. Niestety nie produkują jeszcze mojego rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńko!^^ Też byłam w Intimissimi po czerwony komplecik, ale wykupiono połowę sklepu przed świętami i takie ładnego nie znalazłam. Mimo jednak upatrzenia ślicznej bielizny, nie produkują jednak rozmiaru dla mojego małego obwodu. Muszę poczekać, aż wprowadzą biustonosze na drobniejsze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bielizna :0 naprawde warta ceny

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)