środa, 28 stycznia 2015

MOTYWACJA DO DZIAŁANIA

Spraw Boże, żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce. 




Obiecuję sobie, że od dziś biorę się za siebie! Wiem, że największym błędem jest myślenie: „zacznę od jutra”, dlatego już dziś wprowadzam w życie długofalowe zmiany!




Każdy z nas potrzebujecie czasem motywacji. Takiego porządnego kopa, żeby zacząć działać. Spróbuję podzielić się z Wami moimi sposobami, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na moją motywację do działania. 


1. Czytam motywujące cytaty i zastanawiam się nad ich treścią:


Nie przejmuj się porażkami, 
przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.
 


Kiedy się budzisz, są dwie możliwości: 
spać dalej i znów marzyć, albo 
wstać i te marzenia spełniać. 



Za 20 lat będziesz bardziej zawiedziony z tego 
czego nie zrobiłeś, niż z tego co zrobiłeś.



Przeciwności losu powodują, że jedni się załamują 
a inni osiągają więcej niż planowali. 



Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, 
przeciętni  koncentrują się na przeszkodach.



Każda chwila jest dobra,
by coś zmienić w swoim życiu.


Ej Ty tam! Głowa do góry i ciesz się życiem.



Jeśli walczysz - czasem przegrywasz, 
jeśli nie walczysz - przegrywasz zawsze.  



Bądź co dzień lepszą wersją samej siebie.



Nie wzoruj się na innych, rób tak, 
by inni wzorowali się na Tobie. 



Twoje życie nie poprawi się przez przypadek. 
Poprawi się jeśli zaczniesz je faktycznie zmieniać.



Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe 
dopóki nie zostanie to zrobione. 



Naszym zadaniem życiowym nie jest prześciganie innych, 
lecz pokonywanie samych siebie.



Nie czekaj cały tydzień na piątek, 
cały rok na lato, 
całe życie na szczęście.



Rób codziennie jeden mały krok 
w stronę tego, czego pragniesz.



Nie ma, że boli, że się nie chce... 
Pragniesz sukcesu ? Chcesz go osiągnąć? 
To zapi*****aj!


2. Zawsze myślę pozytywnie, odrzucam wszystkie złe przeczucia. Kontroluję swoje myśli i wsłuchuję się w swój wewnętrzny głos. Najważniejsze jest nasze nastawienie i wiara w to, że uda nam się zrealizować plany. Pozytywne myślenie potrafi zdziałać cuda!

3. Eliminuje ze swojego życia strach, brak pewności siebie oraz niewiarę we własne możliwości.

4. Szukam inspiracji, bo to, co inspiruje, działa też motywująco (zdjęcia, blogi, książki, muzyka)

5. Nie wypływam od razu na głęboką wodę. Powoli, małymi kroczkami, tak by nie stracić gwałtownie zapału i pozytywnej chęci do działania.

6. Wyznaczam sobie konkretne, mierzalne cele, znajduję korzyści swojego działania.

7. Nie odkładam nic na później.

8. Jestem cierpliwa. Nie oczekuję natychmiastowych efektów.

9. Nagradzam się.

10. Wymówki nie istnieją!

11. Nauczyłam się cieszyć z drobiazgów, dostrzegać piękno świata i zachwycać się tym co jest wokół mnie. Człowiek szczęśliwy i radosny jest bardziej zmotywowany do działania.


A co Was motywuje? Może wspólnie dopiszemy coś do tej listy?



64 komentarze:

  1. Świetne cytaty aż sobie je gdzieś zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętajmy też, że czasami trzeba zwolnić, by ruszyć z kopyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! w moim przypadku to też zadziałało :)

      Usuń
  3. Ja juz zaczelam dawno i nie zaluje widze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonały plan motywacyjny, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej chyba motywują mnie moje zdjęcia z 2012 roku, kiedy (patrząc teraz) miałam naprawdę zadowalającą sylwetkę i pozytywny uśmiech na twarzy z roześmianymi oczami.
    Podobam się sobie z tamtych lat i robię wszystko, aby wrócić do podobnego stanu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post o motywacji, oby plan się udał:) dziękuję za miły komentarz u mnie i zapraszam częsciej, zachęcam do obserwacji, ja juz obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoje "zacznę od jutra" miałąm już 2 lata temu i od tej pory ćwiczę regularnie, schudłam 15 kg :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post o motywacji, oby plan się udał:) dziękuję za miły komentarz u mnie i zapraszam częsciej, zachęcam do obserwacji, ja juz obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się zgadzam z tym!:) Motywacja musi być .

    Buzikai

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post!

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=465269458&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę wytrwałości:) pod wieloma punkami się podpisuję i już od kilku lat właśnie tak podchodzę do życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni cytat najlepszy ;)
    Mnie czasem motywuje spoglądanie wstecz i zobaczenie ile już za mną, i że nie warto się cofać tylko iść dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ciężko z motywacją, ale zaczynam od lutego i mam nadzieję, że mi się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym dodała "bo kto jak nie ja?" xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też mogłoby się zachcieć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje że tego dokonasz.
    Pozdrawiam!!
    Obs za obs?
    Ja już!!
    http://domadomcia6.blogspot.com/2015/01/krytyka-krytyka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wciąż zaczynam od jutra i póki co, to "jutro" nie chce nadejść ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :) Zapraszam do obserwowania http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem strasznym leniem, więc u mnie najważniejszy jest moment, w którym przypomnę sobie, że mam coś do zrobienia, wtedy zwykle pojawia się myśl, że zrobię to później, ale wiem jak naprawdę by to wyglądało. ;p Dlatego mówię sobie NIE, wstaję i to robię, bez żadnych wymówek i odwlekania. : )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie motywuje głównie myślenie o wakacjach :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie najbardziej motywuje mój mąż, który nie odstępuje mnie na krok podczas treningu, szczególnie gdy idę biegąć wieczorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra post :)
    Pierwszy cytat na samej górze tyczy się też mnie hehe
    Oj ja to mam problem z motywacją jesli chodzi o ćwiczenia, ehh
    ale od lutego planuję zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/shopaholic-in-shopping-centre/#comments
    Zapraszam serdecznie na bloga: do skomentowania moich stylizacji ;)! Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  24. patrząc na zdjecie wyżej moim zdaniem wyglądasz idealnie :D:D:D ale motywację czerpię z obrazków które widzę na necie czasem metamorfozy :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super POST




    ZAPRASZMA DO MNIE http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie motywują efekty tych działań, których się już podjęłam. przykładowo, był taki czas kiedy regularnie robiłam ćwiczenia MC Sexy Legs i kiedy zauważyłam pierwsze rezultaty dostałam takiego kopa, że nie musiałam się już martwić jakimkolwiek brakiem motywacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. To zdecydowanie post dla mnie :P muszę zabrać się za ćwiczenia. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Staram się motywować do działania, jednak najbardziej nie radzę sobie z odkładaniem na później (ze względu na brak czasu spowodowany pracą) i nieprzejmowaniem się porażkami. Postaram się to podejście jakoś reperować :) Dołączam do obserwatorów i zapraszam w wolnej chwili do mnie - będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cytaty i mi się przydadzą, czas się ruszyć!

    OdpowiedzUsuń
  30. super cytaty, warto sobie je często czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej, zmotywuj mnie indywidualnie, bo nie pamiętam od kiedy się odgrażam, że zacznę ćwiczyć i nic. Polecasz jakieś fajne, nie zniechęcające po pierwszej serii zestawy ćwiczeń? :-)

    Podglądam i zapraszam do siebie
    http://ask-a-brunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna motywacja ! Jestem pod wielkim wrażeniem ! <3 Masz cudowny styl pisania i jestem pozytywnie zaskoczona ! :) Polubiłam twój FP :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥


    Będę wdzięczna za każde wysłanie sms ,na mojego bloga ,jeżeli wyślesz mi screena wiadomości na jakikolwiek mój portal społecznościowy będę promowała Twojego bloga w kolejnych 3 wpisach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie właśnie zmotywowało to, że w jednym z postów zobaczyłam Twój wiek;) Jesteśmy chyba jakoś prawie równolatkami i motywuje mnie to, że ktoś w moim wieku może wyglądać tak dobrze, jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne motywatory! Mnie oprócz tego motywują również zwykli ludzie, ich historie, inspiruję się ich postawą, zaparciem i wolą walki - razem raźniej :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  35. najgorzej jest zaczac, później nie będziesz mogła dnia przeżyć bez ćwiczeń, wiem po sobie, a ćwiczę już ponad rok;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne motywacje, milion razy podchodziłam już do ćwiczeń... Chyba nie jestem w stanie się przełamać i zrobić czegoś ze sobą, słaba jestem psychicznie chyba :D To jest Twoja ciałko teraz? Bo pięęęękne!

    Zapraszam do mnie, w koońcu nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Supermotywujące cytaty :) i nie tylko ;)

    www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog . Wspólna obserwacja jeżeli tak to zapraszam na pewno sie odwdzięczę ;)
    http://inlovewithdreams123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też postanowilam się wziać za siebie i póki co dwa dni się trzymam ćwiczen i diety :P
    zapraszam również do siebie na http://shollove.blogspot.com/ dopiero zaczynam więc komentarze i obserwacje motywują mnie do działania! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mysle, ze jestes na najlepszej drodze, do tego aby pojsc do przodu ;)ja poki co wzielam sie za jedzenie pączków z okazji czwartku ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie czekaj cały tydzień na piątek,
    cały rok na lato,
    całe życie na szczęście.

    Świetny cytat ! Zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Motywacja do działania jest najważniejsza, bo bez niej nic nie zrobimy! :)
    Zapraszam również do mnie: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja muszę się wreszcie wziąć za siebie.. lecz ciągle jest od jutra ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się ciężko zmotywować :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Keep on going! <3

    Maybe following each other? Find me here and answer :)

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za informację i z miłą chęcią obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie motywuje mój mąż...ktory zawsze mnie wspiera i we mnie wierzy, jak w sporcie, czy w pracy, wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. a mi właśnie brak cierpliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten post jest mega motywujacy :)
    Ja mam problem z 3 punktem ale pracuje nad tym...

    OdpowiedzUsuń
  50. Udało się utrzymać motywację do działania? Ja mam z tym często problem

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)