UJĘDRNIAJĄCA SÓL DO KĄPIELI BEBEAUTY - LOTOS



Bardzo dawno nie korzystałam z soli i innych umilaczy kąpieli oprócz zwykłego płynu. Dawniej czas kąpieli był dla mnie chwilą relaksu i odpoczynku. Lubiłam zgasić światło i rozkoszować się pianą oraz pięknym zapachem przy blasku świec. Potem pęd życia spowodował, że zrezygnowałam z długich kąpieli na rzecz szybkiego prysznica. Dziś wracam do kąpieli :)



Robiąc zakupy w Biedronce jakiś czas temu w moje ręce wpadła ujędrniająca sól do kąpieli Lotos marki BeBeauty. Bardzo tania, ok 3.75zł za 600g. Pomyślałam, że wypróbuję :) Z kilku dostępnych zapachów wybrałam Lotos, jednak nie zapach a działanie ujędrniające bardziej mnie zachęciło. W domu po otwarciu stwierdziłam, że zapach jest bardzo sztuczny, chemiczny i drażniący. Co do działania - miałam mieszane uczucia. Słoiczek soli jest bardzo lekki, plastikowy z aluminiową zakrętką i bardzo ładnie się prezentuje na łazienkowej półce. Kryształki soli są dość duże, ale szybko rozpuszczają się w wodzie. Woda zabarwia się delikatnie na różowy kolor. Przez chwilę lekko się pieni, jednak piana znika po chwili. Na opakowaniu nie jest napisane ile soli należy wsypać do wany na jedną kąpiel. Czytałam na kilku blogach, że sól starcza na 3-4 kąpiele, ale były też wpisy, że nawet na 12. Ja wsypałam 1/3 opakowania. Zapach, który był drażniący i intensywny podczas kontaktu z wodą stał się delikatny i dość przyjemny. Po kąpieli moja skóra była delikatna, gładka, zmiękczona i co jest wielkim plusem - nawilżona. Biedronkowa sól pozytywnie mnie zaskoczyła i już myślę o wypróbowaniu innych zapachów.





 

Komentarze

  1. Uwielbiam te sole do kąpieli ja mam lawendową <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam sobie w tym tyg podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre sa sole do kąpieli od BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam wanny, więc nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:) Miałam już chyba każdą sól z Biedronki i polubiłam je wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam, długie relaksacyjne kąpiele :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kupić :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kupiłem sól siarczanowo-magnezową Bingo spa, z jakimiś tam ekstraktami i wyszła drogo, w sumie następnym razem po prostu kupię samą sól, wychodzi sporo taniej i bez różnych ''ulepszaczy'' ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sole do kąpieli,tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. no dotarłam w końcu ! Poobserwuję sobie :)
    Uwielbiam ostatnimi czasy sól do kąpieli i błogosławię stan posiadania wanny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog *__* zapraszam do obserwowania mojego :) http://teczowoszary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A jest o zapachu rozy ? *,*
    Chociaz.. Ja nie mam wanny.. ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty