ĆWICZĘ Z OBCIĄŻENIEM




Odkąd kupiłam sobie hantelki, ćwiczenia z obciążeniem stały się moimi ulubionymi ćwiczeniami. A dlaczego? Ćwiczyć mogę nie wychodząc z domu. Łatwo znaleźć 15 minut, by wykonać serię ćwiczeń. Często ćwiczę oglądając TV. To nie koniec zalet. 


Trening z obciążeniem pomaga spalić tłuszcz, a jak wiadomo im mniej tłuszczu, tym więcej mięśni, a im więcej mięśni, tym więcej możemy zjeść bo nasz metabolizm wzrasta :) Kolejna zaleta to zwiększenie gęstości kości, czyli zapobieganie osteoporozie. Mocne, gęste kości sprawiają, że ciało staje się silniejsze, sprawniejsze i bardziej wytrzymałe. Mocne mięśnie to mniejsze ryzyko kontuzji. O obniżeniu poziomu stresu nie muszę chyba pisać, ponieważ wszystkie ćwiczenia doskonale wpływają na nasze samopoczucie oraz podnoszą pewność siebie i poczucie własnej wartości, bo doskonale wymodelowana sylwetka to powód do dumy!



Z jakim obciążeniem ćwiczę? Moje hantle mają po 1,5 kg. Robię 12-15 powtórzeń na każdą rękę, potem chwila przerwy i powtarzam od początku. Na biceps czasem robię serię 12 powtórzeń z dwoma hantlami na raz. Na triceps niestety 3 kg to dla mnie za dużo. Takie serie powtarzam 3 razy. Po każdych ćwiczeniach czuję zmęczenie danych mięśni. Jeśli nie czuję zmęczenia wykonuję jedną serię więcej.







Komentarze

  1. Obciążenia są super :D ja tam lubię, szczególnie na siłowni :) i kanał tej pani też obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubie ćwiczyć z obciążeniami :D
    Mam swoje kochane hantle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo trzeci filmik dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w ćwiczeniach i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę motywacji, ja zupełnie jej nie mam :) Ale do ćwiczeń przed telewizorem w sumie wielkiej motywacji nie potrzeba. Ostatnio w Biedronce widziałam obciążenia na nadgarstek i ostatecznie ich nie kupiłam, ale chyba będę musiała skoczyć do niej jeszcze raz i jednak je kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ćwiczę z 1kg obciązeniem już ponad 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam fitappy i bardzo ją lubię. Ja teraz zwiekszyłam hantelki na 3kg. Wcześniej też miałam 1,5 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. próbuję zabrać się do ćwiczeń ale jakoś nie mam czasu...ale już wiem gdzie szukać propozycji ćwiczeń:)
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swoje ćwiczenia zamierzam zacząć po feriach, czyli od początku marca. Ja jednak preferuję treningi z Mel-b :)

    Zapraszam Cię do mnie i do wzięcia udziału w konkursie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. excellent blog ! want to follow each other ? let me know )) a good weekend !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam nigdy jej filmików, ale zapowiada się ciekawie. :)
    Zajrzyj do mnie jak chcesz :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ćwiczę z obciążeniem, zarówno na ręce, jak i nogi

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ćwiczyć z Fitappy :) Też ćwiczę z obciążeniem :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio używam hantli do ćwiczeń i kupiłem sobie ekspander :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Te słuchawki są rewelacyjne! Już widzę te dresowe połączone z neonem stylizacje i te słuchawki, które idealnie się wpasują :) Super! Hantelki miałam kupić iiii........ nie kupiłam :P

    pozdrawiam, www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty