poniedziałek, 30 marca 2015

WNĘTRZA - INSPIRACJE - DYLEMATY

Długo mnie tu nie było. Powód? Budujemy dom. O tak. To wielka przyjemność szukać inspiracji, oglądać piękne zdjęcia wnętrz, ale gdy przychodzi do podjęcia decyzji co do koloru np. okien, drzwi i bramy garażowej, wtedy zaczynają się schody.


Kolorystyka mojego domu będzie w odcieniach bieli, szarości oraz czerni.Oczywiście planuję wyraziste dodatki jak np. limonka. Podobają mi się okna antracytowe (ciemnoszare) i na pewno takie będą na zewnątrz. W środku natomiast chciałabym mieć białe. Moje wymarzone wnętrze to duża ilość bieli, przestrzeń i dużo światła dlatego skłaniam się ku  białym oknom w środku. Wiem, że ile osób tyle opinii i wielu posiadaczy białych okien taki wybór odradza. Im dłużej się jednak zastanawiam, tym bardziej zaczynam myśleć, czy nie zrobić obustronnie koloru antracytowego. Do podjęcia ostatecznej decyzji zostało już niewiele czasu. Mam w głowie mętlik. Dla mnie jest ważne, by stworzyć eleganckie i nowoczesne wnętrze, takie, w którym będę się dobrze czuła przez lata. Łatwo jest popełnić błąd a potem przez wiele lat patrzeć na efekty źle podjętych decyzji. Jak dobrze, że częścią techniczną zajmuję się moja męska połówka :) Przed nami długo droga w kierunku spełniania marzeń :)








 



źródło Internet

33 komentarze:

  1. Biały.. połączony z beżowym.. cudo! *0*

    OdpowiedzUsuń
  2. masz dooobry pomysł co do biało-szarych okien, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrza aczkolwiek jak dla mnie zbyt nowoczesne - ja ostatnio stawiam na klasykę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę urządzanie swojego własnego domu! :) :) mnie to czeka, tzn nie domu, ale mieszkania, ale dopiero od wakacji- i już nie mogę się doczekać :)
    Też planuję coś w kolorach bieli i szarości ożywionej limonką, do tej pory miałam chrapkę na medle kuchenne w tym kolorze, ale jeszcze muszę się dobrze zastanowić, żeby wszystko kolorystycznie do siebie pasowało, bo chcemy mieć kuchnie połączoną z salonem :)
    A w jakich kolorach urządzacie łazienkę, jeśli można wiedzieć? :) może się zainspiruję

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w baner Sheinside, po prawej str. bloga oraz w linki w poście? z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. och aż, wymarzyłam sobie moje nowe mieszkanie!
    świetne inspiracje

    mkobietasukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega... ;) Obserwujemy ??? Daj znać u mnie ... http://fashionbutiquepl.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zmagam się z remontem i wybieranie czegokolwiek mnie nieco przerasta. Niby mam jakąś swoją wizję, ale czy będzie do końca tak jak chcę? Ale jasne wnętrza bardzo mi się podobają, szczególnie wszystko w bieli (ale ile to będzie kurzu i sprzątania?) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje, kocham takie wnętrza! :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ah to jest tak piękne, że aż szkoda by mi było mieszkać ! Bałabym się że pobrudzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak chce w domu mieć! Zwłaszcza palenisko na środku salonu jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh tak fajno,bardzo ladne te wnetrz,trudno wybierzyc naj naj....

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszukałam w internecie :) hmm co do wnętrz - wybieranie inspiracji mając świadomość, że już niedługo możemy również mieć takie u siebie, jest świetne. Mam nadzieję, że będziesz miała taki dom, jaki sobie wymarzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham białe wnętrza !
    w przyszłości chcę zostać architektem wnętrz !!
    Świetny post i zdjęcia <3
    zapraszam do mnie: olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę budowy domu ! :c taaaaaaaaaak bardzo. Czekam z niecierpliwością na swoje projektowanie kątów. Biało-szare okna? Czemu nie :) Choć ja jestem zwolenniczką tych tradycyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę budowy domu! Oby wszystko szło do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne inspiracje, piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne wnętrza :))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę RADOSNYCH ŚWIĄT :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo stylowe i ładne wnętrza :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wnętrza, trochę Cię rozumiem, bo jestem na etapie remontu i delikatnych zmian w umeblowaniu. Tyle ładnych rzeczy *.*, aż trudno się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje :)
    Gratuluję stawiania własnego domu :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post:)
    Mogłabyś poklikać w linki w nowym poście? Była bym bardzo wdzięczna :)
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O jacie, za kilka miesięcy, kiedy będę remontowała mieszkanie na pewno tu zajrzę. Wtedy przydadzą mi się zdjęcia, które zgromadziłaś jak nic. Taki styl we wnętrzach lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne! już widzę ile będzie radochy przy wprowadzaniu się do nowego mieszkania w moim przypadku hihih:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. jeśli mój dom, kiedyś będzie wyglądał chociaż w połowie jak zdjęcia, które pokazałaś, będę najszczęśliwszą osobą na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia przy budowie domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak, biale okna we wnetrzach to dla mnie podstawa, nie wiem jak ktos w dzisiejszych czasach moze sobie robic w kolorze drewna, jak tylko o tym pomysle to mam drgawki. Brrr...a ten kompromis z antracytem na zewnatrz to calkiem dobry pomysl. Pozdrowionka poswiateczne :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)