CO NOWEGO W MOJEJ SZAFIE ?

Dziś mam dla Was luźny post ze zdjęciami w roli głównej. Początek wiosny to odpowiedni czas na zapełnienie szafy nowymi ciuszkami. Moja ledwo co się domyka, ale myślę, że jakoś upchnę w niej wszystkie nowości. W tym sezonie postawiłam na aktywność i wygodę.



Wygodne bluzy i termoaktywna odzież sportowa stanowią większość moich wiosennych zakupów. Nie zapominam jednak o szczypcie elegancji :) Brzoskwiniowa luźna sukienka, bluzeczka w kropki i elegancka torba idealnie sprawdzi się w ciepłe wiosenne dni.

Na początek moje najnowsze zdobycze z Lidla. Oferty dla aktywnych pojawiają się w Lidlu dość często, ale nie zawsze jakość i wzory zadowalają mnie na tyle, by coś kupić. Tym razem było inaczej. Oferta okazała się strzałem w dziesiątkę. Niestety jak to w Lidlu bywa, czasem trudno jest upolować coś w swoim rozmiarze. Mam na myśli rozmiar XS / S. Przed sklepem ustawiają się kolejki i większość osób nosi ten sam rozmiar co ja, więc kto pierwszy ten leszy :) Za niecałe 100 zł upolowałam dwa biustonosze, szorty oraz legginsy. Miesiąc wcześniej zdobyłam miętową buzę na rower i rowerowe legginsy.



 










W tym roku w sprzedaży pojawiło się mnóstwo bluz w kwiaty. Zakochałam się w tym wzorze i w końcu udało mi się zdobyć niedrogą i bardzo wygodną bluzę.





Okazało się, że na sezon wiosenno letni w mojej szafie króluje kolor brzoskwiniowy w różnych odcieniach. 


 

 


Na koniec bluza o której marzyłam dość długo. Ciepła, długa z wielkim kapturem, oraz kilka bawełnianych bluzeczek.

 



Komentarze

  1. Bardzo fajne komplety, torba i bluza w kwiaty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne rzeczy, prawei wszystko mi się podoba ;) też często kupuję w lidlu - można trafić na dobrej jakości produkty, tańsze niż w typowo sportowych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał jakie piękne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udane zakupy! Ja też muszę się w końcu wybrać na jakieś! Zwłaszcza jeśli chodzi o sportowe ciuchy, torba jest mega!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy w pastelowych kolorach są bardzo ładne:) - piękne bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuchy:) Muszę również kupić biustonosze z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie nabyłaś te brzoskwioniowe tuniczki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te cytrynowe szorty :) zresztą wszystkie łupy są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna torba ! Takiej szukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze szkoda że wcześniej nie wiedziałam o tych biustonoszach, teraz pewnie już nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczny limonkowy strój z Lidla!

    Lecz kolejki są nawspanialsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy:) ja też muszę zaopatrzyć się w sportową odzież :)

    OdpowiedzUsuń
  13. potrzebowalam wlasnie takiech sportowych inspiracji!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  14. o powiało nowościami. Top super, też by mi się do ćwiczeń przydał, w torbie się zakochałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te ciuszki z Lidla. Ja słyszałam, że do ćwiczeń genialnie sprawdzają się również sportowe rzeczy z H&M!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaczki :* Zapraszam również na mój blog : http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo widziałam już zawartość tej oferty :) ale i słyszalam, że eski i ikseski są i tak wielkie, więc nawet jak trafisz, to i tak możesz nie trafic z rozmiarem ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne sportowe ubrania, a bluza w kwiaty jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne nowości! ta pierwsza bluza w róże podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale było szaleństwo zakupowe ;) Świetne ciuszki ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne nowości , miętowa bluza jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy i torebka cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe dziękuję za miły komentarz! <3 Kochana jesteś :*
    Aleee masz cudne nowości ... jaaaa.... zazdro ;D :*
    Buziakiii

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka jest prześliczna ❤
    http://ania-sowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem czemu ale te staniki mi totalnie nie odpowiadały - coś mi się w nich nie podobało.. lidl ma bardzo fajne oferty ale jak na razie na dobry jakościowo stanik sportowy trafiłam tylko raz

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne rzeczy, zwłaszcza bluzka w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne ciuszki ,bardzo mi się podoba bluza w kwiaty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza w kwiaty - cudo <3 No i sportowe ciuszki są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również nie przepadam za słowem DIETA. Tak samo byłam i dalej jestem ich przeciwnikiem, ale dokładnie poznając Dietę OXY skusiłam się, bo mnie po prostu zainteresowała przez proponowane posiłki. Zresztą wszystko opisałam we wcześniejszych postach :)

    Ubrania z Lidla, a szczególnie biustonosze sportowe wyglądają świetnie! Żałuję, że nie kupiłam ich w dniu premiery, bo podejrzewam, że już ich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko mi się podoba:) a jasne torebka jest obłędna! buziaki!! I zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam topik z Lidla i jest super, bardzo funkcjonalny :)
    Reszta rzeczy też jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja topy dostalam w hm. A ten limonkowy to bym przygarnela :d torba rowniez bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mega rzeczy!
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  33. I have a soft spot for polka dots and stripes, these are the two patterns I reach for first when in shop. Then I check for the colours and quality of the item. But still, polka dots and stripes are classics.

    OdpowiedzUsuń
  34. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń
  35. w mojej szafie zdecydowanie brakuje ciuchow sportowych, tzn takich w ktorych moglabym cwiczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne rzeczy! :) Ja sama w Lidlu zakupiłam żółte szorty, białą koszulkę i żółtą kurtkę (wszystko do biegania) :) Bardzo lubię lidlową ofertę sportową, ale masz rację, nie zawsze zachwyca.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.fit-life-and-zumba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne i kobiece nowości, od razu mam pytanie. Gdzie kupiłaś bluzeczkę w paseczki z ostatniego zdjęcia? Bo na coś takiego właśnie poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne nowości, wpadła mi w oko ta bluza w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O matko, szkoda,że nie mam pod nosem Lidla, bo kupiłabym to samo co ty:))) Fantastyczne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne te nowości! Podobają mi się te ubrania w kolorze brzoskwiniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ileż wspaniałości , ulala :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  42. Super rzeczy znalazłaś, bardzo mi się podoba ta kurtka sportowa :) Fajny wybór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciuszki wyglądają kusząco ;)
    Mam podobną torebkę, tylko czarną ;D Fajnie się nosi! :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdobycze :) uwielbiam ta torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy! pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  46. zazdroszczę tych wspaniałych zakupów D

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz świetne te staniki sportowe :) Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Omg! W Lidlu były takie cuda?! A ja przegapiłam..;/
    Fantastyczne te topy i legginsy:)

    http://www.justcleo.pl/2015/05/ripped-jeans-powder-pink-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zakupy ! Moim zdaniem top z motywem marmuru i pierwsza bluza w kwiatowy print - niesamowite. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Boskie te sportowe ubrania! Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty