czwartek, 16 kwietnia 2015

KAPSUŁKI PIORĄCE - WYGODNY SPOSÓB NA PRANIE

Czy jestem jedyną osobą, która do tej pory nie używała kapsułek do prania? W końcu zdecydowałam się na zakup :) Nie wiem dlaczego nie skusiłam się na nie wcześniej. Tyle czasu męczyłam się ze zwykłym proszkiem, który nie dość, że potrzebował dużo miejsca w łazience, to potrafił się rozsypać podczas dozowania do pralki.

Kapsułki znajdują się w zgrabnym, niezbyt dużym plastikowym pojemniku, który od razu przypadł mi do gustu. Zamykany na zatrzask, nie zajmuje dużo miejsca i wygląda dość estetycznie. Od momentu zakupu kapsułek pranie stało się przyjemniejsze i łatwiejsze. Kapsułkę umieszczamy w bębnie, po czym wkładamy pranie i oto cała filozofia. Podczas takiego prania nie używam już płynu do płukania, zapach prania jest świeży i przyjemny zarówno przy jednych jak i drugich kapsułkach. 

Oba pojemniki kupiłam w promocji po 24,99 za sztukę. W pudełku są 32 kapsułki co daje cenę 0,78 gr za pranie. Cena ta jest bardzo atrakcyjna i myślę, że warto kupować kapsułki zamiast tradycyjnego proszku. Cenię wygodę i ułatwianie sobie życia. Żałuję, że nie kupiłam ich wcześniej. 









23 komentarze:

  1. Mam te kapsułki, są na prawdę rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie kilka razy nie do konca rozpuscily i zostawily ślady na ubraniach ;/
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno są świetne może w końcu pojawią się i u mnie

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam, może już czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapsułki są świetne! ; ) Stosuję od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w domu używa się proszku chociaż kapsułki wydają się o wiele prostsze w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kapsułki już na dobre pożegnałam tradycyjne proszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja juz od jakiegos czasu uzywam tylko kapsułek zajmuja mi mało miejsca w pralni a mam prawie mikroskopową tą pralnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jedyna, ja też dopiero co je wypróbowałam;p więc jesteśmy we dwie takie lekko opóźnione w tej kwestii hehe:D Moja mama jednak jest zwolenniczką płynów d prania, a że sporo ostatnio dostałam, to kapsułek ponownie nie zakupiłysmy, ale na pewno do nich wrócimy:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa z tymi kapsułkami, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, nie słyszałam o nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice :) Have a great day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście świetne są takie kapsułki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem z tym nowatorskim pomysłem spóźniona, bo jeszcze ich nie miałam;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ich nie miałam ale chyba pora udać się do sklepu po ich zakup:)


    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. co kapsulki do prania? chyba jestem 100lat za murzynami :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie używałam takich kapsułek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog !
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja mama lubi te kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyż, faktycznie wygodne bo nie trzeba sie bawić w dozowanie

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tylko kapsułek! Wychodzą ekonomiczniej, zajmuj mniej miejsca i piorą nawet lepiej od zwykłego proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam te kapsułki Vizir i muszę przyznać, że według mnie były świetne. Dobrze dopierały ubrania a dodatkowo zapach, który pozostawiał na ubraniach, był bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)