piątek, 15 maja 2015

ATELIO.PL - DOBRA STRONA DESIGNU

 

Od pewnego czasu przeglądam Internet w poszukiwaniu pomysłów na udekorowanie swojego domu, szukam produktów ręcznie robionych, tworzonych z pasją, jedynych w swoim rodzaju. Całkiem przypadkiem trafiłam na ciekawe miejsce w sieci, które chciałabym dziś przedstawić.


Jest to portal Atelio.pl w którym artyści - profesjonaliści jak i amatorzy sprzedają swoje autorskie prace, dekoracje, dodatki do wnętrz, meble i różne inne akcesoria.

Właśnie przed chwilą dotarła do mnie paczka z obrazem wykonanym przez założycielkę portalu. Obraz jest utrzymany w kolorystyce biało czarnej, minimalistycznej. Idealny do nowoczesnego wnętrza. Jestem zachwycona. Już nie mogę się doczekać, kiedy powieszę go na ścianie.





Przeglądając stronę Atelio.pl trafiłam także na mnóstwo innych ciekawych prac. Już zastanawiam się, co zamówię następnym razem :)  A Wy lubicie rękodzieło ? Kupujecie takie prace ? Poniżej produkty, które szczególnie mi się spodobały.

komplet drewnianych podkładek pod kubek  klik

  ażurowe pudełko na biżuterię klik

 pudełko na biżuterię dla miłośników rowerów :) klik

wieszak do pokoiku dziecięcego klik

duża poduszka gwiazdka  klik






torby na zakupy  klikklik       
  
 
kolejne torby klikklik


obraz - na górze róże klik

   morskie trio klik

dla miłośników kotów klik

47 komentarzy:

  1. Wszystkie te dodatki w szarościach bardzo pasowałyby do mojego salonu, dlatego wolę nie wchodzić na takie strony, bo poszłabym z torbami! ;) A obraz - świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne kotki.. *,*
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe te rzeczy, bardzo lubię rękodzieło,ale zwłaszcza w wydaniu ludowym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczy do dzieciecego pokoju najbardziej mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile uroczych rzeczy, mogłabym takie strony przeglądać bez końca. Czasami mój P. się śmieje, że kiedyś będzie musiał mi wybudować specjalne pomieszczenie na moje wszystkie dodatki do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bardzo lubię tego typu wykonania,są jedyne w swoim rodzaju.Dodatkowo wspomnę,że lubię chłodne odcienie,szarość,czerń ale również biel to zdecydowanie moje klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy! W szczególności skrzyneczka z napisem Paris

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rękodzieła :)
    Obraz jest bardzo ładny :)
    Akurat jestem na etapie szukania fajnych dodatków do mieszkania w tym obrazów bo urządzamy mieszkanie więc lecę zajrzeć na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspirująca sprawa powiem Ci! ;-) btw, dopiero teraz zauważyłam, że to Ty prowadzisz ten fanpage Żyję zdrowo - jestem fit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kotki mnie rozwaliły i położyły na łopatki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :)

    poklikałam :p

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ażurowe pudełko piękne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez najbardziej weszło w głowę;)

      Usuń
  13. Kanapa z turkusową poduszką jest zjawiskowa, chętnie bym na niej przycupnęła na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie rzeczy, które pokazałaś, są bardzo ładne, najbardziej jednak podoba mi się ażurowe pudełko na biżuterię trzymałabym tam pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne <3

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz zdecydowanie najbardziej mnie zauroczył- tak, jak napisałaś coś dla miłośników kotów, czyli mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post:) Torby na zakupy mnie urzekły, bardzo przydatne i świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełka na biżuterię są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  19. To pudełko na biżuterię jest niesamowite, rękodzieła wprost uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie dodatki, dodają wyrazu wnętrzom ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają takie rzeczy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się te rzeczy :) Podkładki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ! Ten obraz jest świetny! Uwielbiam taka piękną prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. so nice :) lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje :)
    Super drewniane pudełeczka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie świetne rzeczy :) Uwielbiam proste rzeczy które idealnie upiększają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja staram się wspierać nasze lokalne rękodzieło (woj.opolskie). Panie z mojego miasta robią przepiękne ozdoby, ubrania, biżuterię i zawsze moje poszukiwania czegoś do domu zaczynam od lokalnych stron/bazarków/ogłoszeń, aby wspomóc rękodzielniczki, które mogę mijać na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten obraz, lubię minimalistyczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny obraz, szkoda, że nie większy :) Z reszty rzeczy, o których piszesz najbardziej podobają mi się marynarskie torby <3

    OdpowiedzUsuń
  30. łał świetne1 Już zapisuje sobie stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy, uwielbiam takie dodatki do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. niektóre rzeczy naprawdę mają duszę! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jejku...idealna kolorystyka, minimalizm, nowoczesność, klasyka. ŚWIETNIE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Drewniane podkładki w kształcie serca są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne są te wszystkie rzeczy. Podkładki pod kubki są urocze, a pudełko prześliczne.
    Chyba muszę zrobić zakupy.
    Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny obraz, a podkładki pod kubki boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Same cudeńka, wspaniałe rzeczy. Mi już teraz właśnie same dekorowanie zostanie, chociaż będzie to dłuuugi proces, bo remont chyba wszelkie środki finansowe wyczerpał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. najbardziej mnie urzekły podsawki pod kubki oraz torba z kotwicą <3
    super strona!

    OdpowiedzUsuń
  39. o tak rękodzieło to coś co bardzo lubię :) świetne rzeczy naprawde ! zapraszam do wspólnej obserwacji :* na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)