niedziela, 24 maja 2015

NIBY NIE MA IDEAŁÓW, A JEDNAK JESTEM...


Ostatni mój zakup może niektórym wydać się trochę dziecinny...


... ale jest we mnie odrobina dziecka, więc czuję się usprawiedliwiona :) Inni powiedzą, że zalatuje narcyzmem, ale mi to w ogóle nie przeszkadza :)
Uwielbiam t-shirty z różnymi nadrukami, dlatego gdy tylko zobaczyłam tę koszulkę, wiedziałam, że będzie moja. Na niedzielny spacer pośród pól i łąk jest idealna :)









koszulka - zwykły sklep
spodnie - H&M
buty - Converse
słuchawki - Hama
okulary - H&M

39 komentarzy:

  1. Fajna sprawa :) chętnie nosiłabym taką ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie bluzki z napisami ;p
    Teraz coraz więcej ich jest;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha świetna koszulka! też chce taką *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadruk na koszulce super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulka jest świetna do tego ta mała mi.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszulka, sama chciałam sobie taką kupić, ale u mnie zostały same duże rozmiary:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszulka ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, te napisy na bluzkach potrafią być rozbrajające ;D Ostatnio na zajęcia taneczne przyszła do mnie dziewczynka w koszulce: "jestem piękna po mamusi". No trafiło, że wolę już nic nie mówić... ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała Mi rządzi ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze? Patrząc tak na Ciebie to rzeczywiście ta koszulka pasuje do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem kochana dodaje Ci pewności siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka. Moim zdaniem nie jest dziecinna, jest z jajem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka świetna! Widziałam takie kiedyś na miejskim ryneczku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszulka, na pewno taki subtelny confidence boost :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jestem za stara, zeby to głośno mówić, ale wciąż kocham Muminki i Małą Mi:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka rewelacyjna:) Zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna pozytywna koszulka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sprawić taką koszulkę przyjaciółce <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten t-shirt ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzka ! Stylizacja na luzie i w takiej najlepiej się czuje :)

    Pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział:) http://lawendowepiora.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba w każdym znasz jest trochę dziecka;)
    Wspaniała jest ta koszulka:)
    Wpadnij na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pozytywna koszulka, czasami sama mam ochotę taką założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna koszulka :) na niedzielny spacerek w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszulka!
    Nie jest dziecinna, dobra koszulka w każdym wieku jest OK :D
    Ja niedawno kupiłam sobie ''Róże są czerwone, fiołki fioletowe, a czekolada tańsza niż obiad dla dwojga'' :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna :) Moim zdaniem koszulki z nadrukami są także dla dorosłych ;) To tylko kwestia tego czy dobrze się w danej rzeczy czujemy :D Ja bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna koszulka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie koszulki! Wyglądasz w niej bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna koszulka haha trzeba być kreatywnym :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)