ZAKUPOWE PODSUMOWANIE MAJA

Jednym z moich tegorocznych postanowień było dążenie do minimalizmu. Zdecydowałam, że będę kupować tylko to, co jest mi na prawdę potrzebne, a wszystkie zakupy będą przemyślane i nie będą ulegać chwilowym zachwytom w sklepie. 


Postanowiłam stworzyć serię wpisów na temat comiesięcznych zakupów, aby mieć większą kontrolę na co wydaję pieniądze. Tak więc zaczynam od podsumowania maja.

Do mojej kolekcji w tym miesiącu dołączyła czarna elegancka torba, czarna listonoszka, trzy t-shirty, koszula w motyle oraz okulary przeciwsłoneczne. Kosmetyki w maju także w ilości mocno ograniczonej. Krem Eveline do twarzy oraz pod oczy, podkład Loreal, z którego jestem bardzo zadowolona oraz dwa kremy Ziaja. Wszystkie kosmetyki upolowałam w Rossmanowej promocji -40% i -49%.

Nie mogę uwierzyć, że tak mało kupiłam w tym miesiącu :)


okulary - H&M











Komentarze

  1. ta torba jest cudowna <3
    też używam tego podkładu, według mnie najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - bardzo elegancka Twoja torebka. Minimalizm - jak najbardziej wskazany - posiadając czegoś zbyt wiele - stajemy się tego niewolnikiem, musimy o to dbać/czyścić/przekładać i tracimy czas. Ja czasami łapię się na tym, że wystarczyłby mi jeden talerzyk , jeden kubek, jedna łyżeczka - ale to taka optymistyczna wersja minimalizmu i trochę nierealna w moim domu.

    A teraz mam przyjemność zaprosić Cię do zabawy : Blog Liebster Award :)
    Szczegóły :
    http://www.zakochanawbieganiu.pl/?p=912#more-912

    Zapraszam do zabawy :) Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, torebka zdecydowanie najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta torba <3 Sama chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kupiłam ten podkład podczas promocji -40%, ale w Wispolu nie Rossmanie.
    W Rossmanie podczas promocji -40% na kremy kupiłam krem BB Garniera do cery jasnej.
    Jeśli chodzi o odzież, to może przemilczmy. Gdybym miała to zliczyć to bym się załamała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj najbardziej zazdroszczę Ci idealnej koszulki, bluzki w motyle i torebki!
    Ja w maju też byłam dość grzeczna jeśli chodzi o zakupy, choć głównym powodem było to, że byłam chora i mało co wychodziłam z domu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta czarna elegancka torba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanych zakupów, ja niestety nie mam ostatnio szczęścia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze torebka i koszulka z Małą Mi super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta duża torebka jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka z małą Mi jest przecudowna! :D Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre postanowienie! No i super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy, ale torba z pierwszego zdjęcia i bluzka w motyle piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba cudowna jednym słowem :),

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta pierwsza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne torebki, obie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! So beautiful bags!!! Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion FacebookToday I have a new post on my blog! If you want, take a look at my blog and let me know what you think.....Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety jak mam chwile to przechadzam się po galerii i niestety jak coś bardzo mi wpadnie w oko to muszę to mieć :) Ale nie zawsze mąż to pochwala hihi ale co tam :P . Pozdrawiam

    http://kopgielmogielmodowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest boska <3 Chyba musze zrobić jak Ty postanowiłaś i zmniejszyć zakupy :) nie wiem czy dam radę hehhe :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest boska :)
    Ja niestety nie umiem się opanować i ciągle coś kupuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. koszulka z małą mi jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ta elegancka torba jest bardzo ładna, t-shirty też są fajne :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniała torebka:* pozdrawiam i zapraszam do mnie : accolito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ta stylowa czarna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torba jest prześliczna :)
    i bardzo ciekawi mnie ten krem z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi podobają się koszulki:) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torba i zazdroszczę Ci ze potrafisz się powstrzymać przed kupnem czegoś pod wpływem chwili ja niestety nie potrafię wcielić tego w życie i co miesiąc jestem na siebie o o to zła ;) kupuje pod wpływem chwili a Później te.ubrania pięknie sobie wiszą z metkami w garderobie ;) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super jest ta koszulka z mała Mi! Ja również ostatnio robię zdjęcia moich ostatnich zakupów i muszę przyznać że pomaga to w kontrolowaniu wydatków. :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam kosmetyki z ziaji!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszulki bardzo fajne, torebeczkę też bym chętnie przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zakupy!!!
    Piękne torebki-obie!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zakupy, ja też się ograniczam, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. torebka świetna !!
    bluzka też bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. minimalizm tez by mi sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też stawiam na minimalizm ;) torba jest śliczna, ta mniejsza też. Koszulki ładne zwłaszcza zachwyciła mnie w motyle.

    OdpowiedzUsuń
  36. swietny blog ;) zapraszam na nowy post http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/06/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-3-bluzka.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebka jest świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolory ubrań jakbym widziała u siebie - klasyka i pełen minimalizm. Jestem tu z grupy "blogowanie i marketing dla kreatywnych kobiet" :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobry pomysł na kontrolowanie wydawanej kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet nie wiedziałam że Ziaja ma krem awokado... Chyba wiem na co się skuszę odwiedzając Polskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też dążę do minimalizmu, ale mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochałam się w torebce - jest genialna! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się pierwsza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta pierwsza torebka jest cudna ❤

    OdpowiedzUsuń
  45. piękna torebka, mam też ten krem :)
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta pierwsza, czarna torebka jest przepiękna. Klasyczna i bez niepotrzebnych udziwnień. To mój hit!

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedy przeczytałam zdanie, że "tak mało kupiłam w tym miesiącu!" to stwierdziłam, że jeśli sama bym tyle kupiła, to bym miała wyrzuty sumienia i pewnie zakręciła sobie ciuchowo-zakupowy kurek na dalsze pół roku XD No ale... :D A torebki rzeczywiście ładne i uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O widzę że Ziaja zmieniła nadruki na opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  49. Torba jest cudna! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się te torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Torby są śliczne. Szczególnie ta pierwsza, większa. No cudo!

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty