czwartek, 18 czerwca 2015

PLANOWANIE ZAKUPÓW Z VUBU.PL




Kilka dni temu przeglądając ulubione blogi modowe trafiłam na piękne sukienki i bluzeczki z polskiego sklepu internetowego
 Vubu.pl  
Nie znałam wcześniej tego sklepu, więc postanowiłam zapoznać się z jego ofertą... i jestem zachwycona! 
Żałuję, że wcześniej do niego nie trafiłam. Postanowiłam, że zamówię sobie jedną rzecz na próbę, aby ocenić nie tylko wygląd, ale i jakość. I tu zaczynają się problemy! Nie mogę się zdecydować co zamówić. Wybrałam sobie kilka bluzeczek i sukienek, zainteresowały mnie także produkty w promocji, a zamówić chcę tylko jedną rzecz. Chciałabym dość szybko podjąć decyzję, bo do 22 czerwca wysyłka na terenie Polski jest darmowa. Poza tym, za polubienie FanPage sklepu, dostałam kod ze zniżką 10 % na zakupy w sklepie. I jak tu nie skorzystać z takiej oferty?


Jestem ciekawa czy zamawialiście coś z tej strony i jakie są wasze opinie na temat tego sklepu? Może polecacie jakąś rzecz z mojej listy? 
Na tą chwilę wybieram jedną rzecz z pośród tych przedstawionych poniżej.



 Rozkloszowana sukienka mini, to chyba mój faworyt ! 



Różowo czarna sukienka z baskinką.



Kolejna pudrowa propozycja :) Urzekła mnie ta falbana. 



 Motywy kwiatowe chyba nigdy mi się nie znudzą.



Piękna zielono-morska kolorystyka oraz ciekawy krój.



 Kolejna sukienka w kwiatki. Tym razem w delikatnej kolorystyce.



 Dopasowana sukienka o ciekawym wzorze.



 Podobna do poprzedniej. Tym razem granatowa w drobne groszki.



 Ostatnia sukienka z mojej listy.


 

 Koralowa seksowna bluzka z baskinką.


 
 Granatowa koszula w motylki.



 Kolejny motyw kwiatowy :) Na tę bluzeczkę aktualnie jest promocja -35 % :)



 Kolejna promocja. -25 %  

   tutaj


Szara dopasowana pikowana sukienka. -61% taniej :)



Przewiewne spodnie w graficzne wzory. Cena mnie mocno zachęca!



A na koniec coś dla miłośników kotów :) Chyba zrobię mały prezent siostrze :) 



Jak widać, wybór jest trudny. Sklep Vubu.pl zaskakuje pięknymi ciuszkami oraz bardzo przystępnymi cenami. 

Jesteście ciekawi na którą rzecz się zdecyduję? Obserwujcie mojego bloga oraz FanPage :)

Buziaki :*






49 komentarzy:

  1. Fajne maja ciuszki, poklikałam.
    ja też mam do Ciebie prośbę, poklikasz tutaj?
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html
    i w baner na samym dole

    OdpowiedzUsuń
  2. robię często zakupy na tej stronie, jeszcze się nie zawiodłam więc polecam :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z baskinką różowo-czarna wygląda ślicznie, a sklepu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta z baskinką i do tego w dobrej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zamawiałam od nich rzeczy. Moje koleżanki z pracy również. Jesteśmy zachwycone, bo ubrania na prawdę fajne. Rozmiarówka ze strony również jest dobrze napisana:)
    Pozdrawiam ✵ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego wszystkiego najbardziej i bez zastanowienia przygarnęła bym szarą bluzkę z rozkloszowanym golfem, obłędnie takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sukienkę z tej strony, ale wygląd różni się od tego na zdjęciu i z jakości również nie jestem do końca zadowolona. Ale ogólnie mają bardzo ładne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba - świetne rzeczy :) P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ta bluzka po przecenie jest mega! Nigdy nie slyszalam o tym sklepie..
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiscie, ta pierwsza suienka mega:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie pierwsza jest najładniejsza!

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i trzecia sukienka ;) najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie dziwię się, sama miałabym problem aby się zdecydować :P. Sklepu wcześniej nie znałam, idę pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pudrowa sukienka z falbanką jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka zielono-morska z motywem kwiatów świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się dużo rzeczy nie podoba, ale jest parę perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. czesto oglądam tam sukienki. Ale jeszcze nie kupowałam nic

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :) wspólna obserwacja ? ja już Cię obserwuje , zapraszam do mnie http://angelicious-stuff.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamów jakąś sukienkę z falbanką, piękne są:)
    <3
    http://www.justcleo.pl/2015/06/barbie-t-shirt-mohito-baby-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  20. faktycznie mają świetne rzeczy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbardziej podoba się czerwona bluzka z wycięciem na plecach

    OdpowiedzUsuń
  22. ja własnie zastanawiam się co mam wybrać z tej firmy :p za dużo tego :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny wpis i piękne sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne sukienki a najbardziej ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te ubrania ale ta pierwsza rozkloszowana sukienka to cudo :o

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ubrania śliczne, nigdy nie słyszałam o tym sklepie ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bierz tą pudrową, jest prześliczna! :)
    Podoba mi się jeszcze ta granatowa, którą podpisałaś "Podobna do poprzedniej. Tym razem granatowa w drobne groszki.".

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka pierwsza piękna ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka w groszki mnie urzekła! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne te przewiewne spodnie, reszta jak wszędzie.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy ! nie miałam pojęcia o tym sklepie ;)
    wspólna obserwacja ? ;)

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Te ciuszki wyglądają obłędnie - 2 i 4 propozycja (od góry ) wydają mi się super leżeć i w ogóle wizualnie świetne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamawiałam sukienkę z tej strony w zimę, nadal leży z metką w szafie. Wina w tej kwestii jest bardziej po mojej stronie bo nie sprawdziłam wymiarów, aczkolwiek troszkę odbiegała wizualnie od tego co było na stronie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój faworyt jest moim faworytem :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! Na pewno coś bym wybrała, zwłaszcza z kwitowym motywem :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniałe ubrania, wszystko mi sie podoba <3

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. W ogóle ładne sukienki tam mają :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta czerwona bluza jest taka urocza O.O Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  39. poczytajcie sobie opinie o tym sklepie,od jakiegoś czasu sklep otrzymuje wiele negatywów,wiele osób nie otrzymało zamówionych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)