RÓB TO CO KOCHASZ ! NIE PATRZ NA INNYCH !


 


Otaczaj się ludźmi, którzy współdzielą Twoją pasję, są radośni, pełni energii i optymizmu oraz wspierają Cię w dążeniu do celu. Unikaj osób toksycznych, takich, które tylko czekają aż się potkniesz, by powiedzieć "a nie mówiłem", "po co Ci to?", "po co się tak męczysz?" Odsuń się od ludzi, którzy Cię niszczą, nie mają zainteresowań i pasji a jedyne co potrafią to krytykować życie innych. Pamiętaj ! To Twoje życie i tylko Ty o nim decydujesz ! Weź swoje żyje w swoje ręce i rób to co kochasz, to co sprawia Ci przyjemność, nie patrz na innych! Rób to dla siebie ! 

Pamiętaj !

-- kiedy przechodzisz przez najgorsze i podejmujesz decyzję, że się nie poddasz - to, to jest właśnie siła !

-- znajdź w sobie szczęście i pielęgnuj je!

-- nigdy nie możesz pozwolić sobie na to, aby Twoje szczęście zależało od innych ludzi !

-- złe nastawienie do treningu, do diety a przede wszystkim do samego siebie jest jak przebita opona. Jeśli jej nie zmienisz - nie ruszysz z miejsca !

-- to Twoje życie i albo ruszysz dupę i coś w nim zmienisz, albo przestań się nad sobą użalać !

-- to Twoje życie i tylko Ty jesteś za nie odpowiedzialny !


Ja robię swoje, czy to się komuś podoba czy nie. Pasja jest na pierwszym miejscu ! Robię to, bo lubię, bo to mnie uszczęśliwia :)

Pozdrawiam
Ewa







 koszulka - klik 

słuchawki hama.pl

Komentarze

  1. Ja postanowiłam wziąć się za siebie tydzień temu i jak narazie bardzo dobrze mi idzie. Ćwiczę w domu, codziennie piję wodę z cytryną i odstawiłam złodycze :) Miałam już kilka prób, ale zawsze przychodził czas kiedy mówiłam "nie chce mi się, to nie ma sensu", ale teraz wiem, że satysfakcja będzie przeogromna i warto się trochę "pomęczyć" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj ! Ważne jak się czujesz sama ze sobą i to wcale nie oznacza egoizmu :)))


    pozdrawiam

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa i życzę, żeby Tobie nie zabrakło sił by iść dalej :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Mi brakuje wytrwałości, bo jestem za bardzo zabiegana :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywacyjnie <3 piękne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam zawsze uważam, że trzeba robić swoje i nie patrzeć na innych :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za słowa ;) Oby tobie też nie zabrakło siły! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega motywujący post!!! i jeszcze te zdjęcia, jestem zakochana w strojach do ćwiczeń , i dzięki tobie troszkę się przyłożę ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne białe słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dużo racji ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakby tak każdy patrzył na innych to ludzkość z miejsca by nie ruszyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio nie potrafię się zmotywować do ćwiczeń - coś zbyt mocno sobie odpuszczam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, że twój blog pomoże mi wziąśc się za siebie :)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I chwała Ci za to! Największą bolączką współczesnych jest chyba właśnie lęk przed wzięciem odpowiedzialności za swoje czyny i życie. Oby ta siła w Tobie nie zniknęła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne szorte te różowe ? Szukam teraz właśnie szortów na trening. Ja tak wpadłam w crossfit, że na razie nie muszę się motywować, samo mi przychodzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na razie jestem w fazie odpuszczania, ale już się zbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna motywacja!:))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zestawy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  19. Motywująco! " kiedy przechodzisz przez najgorsze i podejmujesz decyzję, że się nie poddasz - to, to jest właśnie siła !" o tak, to jest kluczowa rada dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, motywujacy wpis! ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze dobrane towarzystwo to podstawa udanego życia - nawet dla odludka. Nic tak nie dołuje, jak choćby jedna toksyczna osoba w otoczeniu. Nie da się wszystkich lubieć i dla wszystkich być dość dobrym, dlatego lepiej ciągnąć do "swoich" :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, a zestawy przecudowne :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super motywacja! Sama ciągle jej potrzebuję! ;) Mam takie same różowe spodenki, 30 minut temu sama w nich ćwiczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak masz rację! A najwięcej negatywnych komentarzy na temat tego że ja ćwiczę słyszę od osób które "chciałabym coś zmienić w swoim wyglądzie, schudnąć ale nie wiem jak" bo ci ludzie z natury są zakompleksieni. i wydaje im się że skoro oni nic nie robią i tak wyglądają to najlepiej aby cały świat już tak też wyglądał. Bo przecież jak im już pokażesz że się da to ostatecznie już nie będą mieli wymówki.
    fajne ciuchy na siłownię! Podobają mi się te różowe szorty do biegania!
    pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się :) Wszystko zależy od nas samych chcesz coś zmienić? to zrób to! Ot cała filozofia ;) Super ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne ciuszki :) Bardzo tu motywująco :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zestawy do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mądry post i świetne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Racja - odpowiedni ludzie i otoczenie oraz nasze nastawienie i realizowanie własnego życia bez ulegania nieraz toksycznym wpływom innych to klucz do sukcesu :) Serdecznie pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama prawda ;) Świetny tshirt z tym napisem ;) Świetna figura ;)

    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z tobą w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne ubrania i brzuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już tyle razy próbowałam.. moja motywacja jednak bardzo szybko się kończy...na razie i tak jestem w szoku że potrafiłam zrezygnować z niektórych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  36. krótko zwięźle i super na temat, pięknie napisane :)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna motywacja! :)

    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobry wpis, dużo motywacji. :) I bardzo ciekawe stylizacje! Akcesoria sportowe można świetnie dobrać do odzieży i wyglądać na treningu bosko. ;)
    Pozdrawiamy,
    Dotsport.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)

Popularne posty