piątek, 3 lipca 2015

ZAKUPOWE PODSUMOWANIE CZERWCA

Mamy lipiec, więc czas na zakupowe podsumowanie czerwca. Poprzedni post podsumowujący majowe zakupy cieszył się wielką popularnością, tak więc kontynuuję serię wpisów na ten temat.

W czerwcu skupiłam się na szukaniu sukienek. Odwiedzałam wszystkie napotkane po drodze sklepy z nadzieją, że znajdę dla siebie coś ciekawego. Szukałam sukienek codziennych, prostych, idealnych na letnie upalne dni. 

Najbardziej jestem zadowolona z sukienki kupionej w Reserved. Kwiatowy motyw, delikatny, lekko zwiewny krój skradł moje serce. 




Reserved / 69,90

Wychodząc z Reserved wstąpiłam do H&M i tu zaczął się problem. Jeszcze nigdy w jednym sklepie nie wybrałam tylu sukienek!  Ale jak to w życiu bywa, nastąpiła selekcja (jedna za duża, druga za krótka, trzecia także nie pasowała)  i w ostateczności wyszłam z dwoma zwykłymi bawełnianymi sukienkami. Początkowo zastanawiałam się czy dobrze zrobiłam, ale okazało się że tą granatową noszę najczęściej :)




 H&M / 59,90



 H&M / 59,90

Kolejna sukienka pochodzi z Sh. Na zdjęciu widać, że jest dość długa, ale skrócę ją do długości najbardziej mi odpowiadającej, czyli przed kolano :)
 Sh / 9,00 


Kwiaty! kwiaty! kwiaty! Latem szaleję na punkcie kwiatowego motywu! Nie mogłam przejść obojętnie obok kwiecistego topu :)


Sh / 3,00 

Do mojej skromnej kolekcji dołączyły też zwykłe japonki oraz popularne ostatnio spodnie, które przymierzałam w kilku sklepach w sieciówkach za 60-90 zł a ostatecznie kupiłam na targu za 20 zł. I żeby było śmiesznie, nie odbiegają niczym od tych droższych a nawet lepiej leżą i są dłuższe :)


 Lidl / 9,90

 Targ / 20,00



W tym roku mogę spokojnie podróżować :)  Lidl zaskakuje mnie swoimi produktami! Początkowo byłam przeciwna kupowaniu różnych rzeczy w marketach, ale przekonałam się, że na Lidlu zawieść raczej się nie można. Walizka, którą kupiłam jest bardzo pojemna, ma mnóstwo przegródek i schowków na drobiazgi, jest stabilna podczas jazdy a kółka są bardzo ciche. Największy dla mnie plus jest taki, że rączka jest przystosowana dla osób niższych i wyższych, czyli ma dwie regulacje wysokości! 
To gdzie jedziemy na wakacje w tym roku ? :)


 Lidl / 89,90


Dawno nie kupowałam dodatków do domu i kuchni, a to dlatego, iż planuję zrobić wielkie porządki i pozbyć się niepotrzebnych rzeczy. Zaraziłam się minimalizmem i powoli dążę do niego w niektórych dziedzinach życia :) Wychodzę jednak z założenia, że fajnych kubków nigdy za wiele! Pierwszy z napisem LOVE kupiłam dla siebie a te ze słodkimi kociakami dla największych miłośników kotów, czyli dla siostry i jej chłopaka :)






Miłego oglądania :)
Ven




27 komentarzy:

  1. śliczna sukienka oraz kubeczki. :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/konkursowo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta sukienka z Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka z reserved i kubek z napisem "love" najbardziej mi się podobają <3

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bluzkę w taki sam wzór jak ta sukienka z sh :) Również z sh :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny ten top z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cute dress <3

    pls follow me back :)
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zakupy! Świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne "nabytki" a szczególności ta sukienka z motywem kwiatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie i kubek z napisem LOVE - świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukieneczka z Reserved przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne sukienki, zwłaszcza z reserved:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki, no i te kubki z kotami ;))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszczę tego topu z sh :D Do tego cena idealna, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne sukienki :)))
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczne sukienki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kwieciste sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie rzeczy świetne! w tych sukienkach wyglądasz przepięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę ładne sukienki, chociaż totalnie nie dla mnie bo mam zupełnie inną figurę i zapewne wyglądałabym w nich po prostu śmiesznie :P Ta z Reserved jest naprawdę urocza. A kubki z kotami - sama mogłabym sobie takie sprawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez uwielbiam motywy kwiatowe w lato <3

    OdpowiedzUsuń
  20. love your blog! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)