wtorek, 15 marca 2016

Fresh 'n Rebel - bezprzewodowy głośnik Bluetooth

Uwielbiam gadżety i różnego rodzaju nowinki elektroniczne. Lubię podążać za nowymi trendami, dużą wagę przykładam do wyglądu, nowoczesnych kształtów, wyróżniającego się koloru... ale bardziej liczy się dla mnie funkcjonalność przedmiotu. Naturalnie zależy mi na tym, aby sprzęt wyglądał stylowo, jednak liczy się przede wszystkim użyteczność gadżetu.

Moje odkrycie tego roku to Fresh 'n Rebel bezprzewodowy GŁOŚNIK BLUETOOTH. 
Do tej pory uważałam, że jakość dźwięku z takiego małego i na dodatek bezprzewodowego urządzenia pozostawia wiele do życzenia, jednak.... bardzo się myliłam. Małe słodkie pudełko, różowe, niepozorne... a wydobywa się z niego na prawdę dobry dźwięk. Powiedziałabym nawet, że bardzo dobry.

Bezproblemowo łączy się z telefonem, tabletem, komputerem. Nie zrywa połączenia nawet podczas odtwarzania muzyki z Internetu. Zasięg urządzenia testowałam w mieszkaniu, max 5-6m i działał bez zarzutów. Nie wiem jaki jest maksymalny zasięg głośnika, ale myślę, że spokojnie będzie można włączyć muzykę z laptopa w pokoju a głośniczek postawić np na tarasie. Głośnik posiada wbudowaną baterię, która pozwala nam odtwarzać muzykę przez 20h. Ja od nowości nie ładowałam jeszcze baterii a korzystałam z niego już kilkukrotnie. Nie wiem ile godzin łącznie działał, jednak czas "czuwania" (jak do tej pory 2 tygodnie) też jest bardzo ważny, dlatego u mnie wielki plus za to, że nie trzeba go ładować co drugi dzień. Głośnik jest niewielkich rozmiarów, ma ok 15 cm długości, wysokość i szerokość ok 6 cm. Waży niecałe 0,5 kg. Tak na prawdę, możemy go zabrać ze sobą wszędzie. Zmieści się na pewno do damskiej torebki :) Głośnik jest solidnie wykonany, bardzo ładnie się prezentuje i przede wszystkim nie posiada kabli i innych przewodów, których nie znoszę. Gdy pierwszy raz go podłączyłam do komputera i usłyszałam dźwięk, byłam pod wrażeniem. Dawno, dawno temu miałam jakieś słuchawki bezprzewodowe, w których zamiast muzyki można było usłyszeć same szumy i trzaski. Widzę, że przez te kilka lat technika bardzo poszła do przodu i dzisiejsze głośniki bezprzewodowe posiadają jakość dźwięku podobną do urządzeń przewodowych. 
Z czystym sumieniem mogę polecić ten głośnik. Każdy kto go kupi będzie na pewno bardzo zadowolony.

Dokładne dane techniczne oraz sugerowaną cenę detaliczną możecie znaleźć na stronie  hama.pl.








25 komentarzy:

  1. Fajna sprawa taki głośnik ;) przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ślicznie:) sama bym przetestowała:)
    zapraszam w wolnym czasie:)!
    www.mesmerizefashion.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda:) i jakie poręczne

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa i wygląd niczego sobie już ide na stronkę zobaczyć co jeszcze tam mają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki gustowny:) świetny kotek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie już po samej wej prezentacji jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper głośnik, mega wygląda!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. od jakiegoś czasu poluję na coś takiego - może właśnie ten? :D


    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam!
    Obserwacja za obserwacje <3

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Głośnik wygląda super! Idealny kolor :3
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny chętnie bym taki przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny <3 co tam, że głośnik, co tam, że dobrze gra... jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, a kotek przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przymierzam się do kupna głośnika bezprzewodowego już dość długo, ale jakoś nigdy mi nie jest po drodze. Ten Twój jest śliczny, różowiutki... oj lubię i to bardzo! :))
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny gadżet :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny jest ten głośnik :) Kupiłabym go chociażby ze względu na kolor :D
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten głośnik:) uroczego masz kotka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very cute darling!
    Now I´m following you in GFC #256 I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda całkiem przyjemnie, choć ja wolałabym coś bardziej opływowego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny głośnik <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wygląda,a kocurek jaki model:)))

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj. Zostaw link a na pewno Cię odwiedzę :)